Förlåt att jag ljugit för oss, men hade jag inte ljugit för oss så hade det varit slutet för oss




VEM
Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senaste sms av? jonte
Vem tänker du på nu? haha pappa..
Vem pratade du senast i telefon med? mormor
Vems hus var du senast i? förutom mitt eget, mormor&morfars
Vem önskar du var med dig nu? någon som betyder mycket
Vem är din favoritsläkting? dom flesta, kan inte välja

VAR
Var är din mobiltelefon? i min hand
Var handlar du mest?  bikbok, h&m, gina tricot osv
Var fick du tag på tröjan du har på dig? new yorker
Var åkte du senast bil? ersboda

VAD
Vad åt du senast? pannkakor
Vad drack du senast? juice
Vad är det för färg på dina byxor? svart
Vad är den närmaste saken som är blå? mitt mobilskal
Vad har du på fötterna? tjocksockar
Vad är din favorit färg? svart&vit typ
Vilken film såg du senast? ingen aning
Vad hör du just nuNewkid – Jag gråter bara i regnet - Akustisk version

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? ja
Hånglat på en bio? ja
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? haha nix
Sovit naken? ja
Kört över hastighetengränsen? ja
Målat om ditt rum? tapetserat, ja
Dansat framför en spegel? ja
Fått hicka? ja
Stulit pengar från en kompis? nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ja
Varit i slagsmål? nja
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja
Hånglat med en främling? ja
Älskar eller saknar någon nu? ja



Kommentarer
Postat av: Maja

tack detsamma fining!

2011-09-16 @ 13:18:32
URL: http://mlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0