4 - Typ av killar jag faller för

Den här punkten har jag väl inte direkt sett framimot men jag ska göra mitt bästa.
Kort sagt brukar jag väldigt ofta falla för fel typ av killar. Antingen dom som inte går att få eller dom som inte kan ge mig en full trygghet liksom. Jag har en förmåga att kämpa för en kille men när jag väl börjar få något tillbaka svalnar intresset, tyvärr. Men jag hoppas verkligen att den grejen försvinner för mig snart.
Annars faller jag väl oftast för badboys och dom som inte riktigt behandlar en tjej superbra jämt.
Det som är viktigt för mig är att killen bryr sig, ställer upp och har humor. Med resten kan jag nog faktiskt anpassa mig. Har nog inget mer att lägga till på den här frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0