på samma sätt som jag inte vill ha dig alls så vill jag ha dig mer än allt

Vägen till lycka kommer aldrig vara sicksack.
Man hittar mera fel och börjar sjunka som i kvicksand.
Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar, 
annars måste dina speglar vara skeva för smala ting verkar bli breda.
Bedöva mig, det känns som jag blivit halv och nu är falska känslor bättre än inga alls.
Sen första dagen på skolan, jag såg dig, jag dog.
Våra blickar dom möttes och jag såg hur du log, det brann i min själ och jag kände i mitt hjärta.
Hur jag än mår idag, så står jag kvar, har aldrig ramlat av.
För jag är fast i det här, min egen kärleksaffär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0