i'll do everything just to hear your name

Tjenare! Tänkte börja med att meddela er alla att Malins dator är sönder & hon kan därav inte uppdatera! Men gråt inte för det, då hon har en dator kommer uppdateringen rulla på som vanligt har hon lovat mig! 

Och jag är då Maja, en av Malins närmsta vänner. Ni hittar mig häääääär, och nu så ska jag bara ta och säga några små ord om Malin:]



- ifall man inte känner henne, då är risken galet stor att man inte upplevt äkta vänskap. alla gånger hon & jag bråkat (rejält) och att vi fortfarande är vänner. det är fanimig äkta vänskap. fyfan vad jag älskar tjejen, hon är en av dom bästa, punkt slut. finns galet mycket saker jag kan säga om henne, men jag ska inte ödsla er tid. så sov gott! ät mycket maet! pussssss -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0