born this way

Hej Hej!
Nu är det minna här :]

Malins dator är ju fortfarande sönder o hon gör tyvärr inget åt det så den kommer vara sönder ett tag. ..
Så det är lite olika människor som får lägga upp något inlägg lite nu och då till henne.


Men men, idag eller ikväll kom malin hit och vi gick till mediamark för Malin skulle laga sina koss hörlurar men då hade dom inte reservdelar inne så hon skulle få beställa via internet och de går ju bra utan dator! ^^
Aja vi gick tillbaka till mig iaf efter ett par ovägar och så, sen så såg vi lite på tv o pratade typ.
Imorgon så ska vi på stan iaf.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag tänkte skriva ett sånt där långt inlägg om malin med de har maja redan gjort så jag tyckte det räckte :]
Men men så då vet ni iaf att hon lever!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0