stekzh&piggy:]

tjalalala, wääätzöööup?(;
vad händer ute i omvärlden?
själv så sitter jag inklistrad i väggen hemma hos Chrille, lan som vanligt(;
idag har de bara blivit sängen tills 16:00~ sen gjorde vi mat, chillade&softade. ungefär vid kl 20.00 så får Chrilles föräldrar, Ann och sonnie så vi har ff hela natten fett nice så nu kan vi dunka på musik utan att bli tillsagda (; Nu så chillar Albin o Willy också här hos oss så de lär väll bli party hela natten ;D
dygndygndygn, jag är absolut inte flummig på malin's blogg inte:]
jag vet inte va som händer alltså, jag knöt nyss ihop 3 lakan&klättra ner från tredje våningen:]
det var aaaasgrymt!;o
jag har ingen blogg-fantasi alls, detta är sickness alltså, jag önskar jag vore lika smart som 47;an (Malin)
Fast iaf, jag är nog smartare ändå..
jag dööör, har inget å skriva..
pussssssssss!

DAT'S MI!
peace&loveforyou!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAH P12!!!!

2011-08-06 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0