frånmigtilldig!

jag vet inte hur jag ska inleda detta inlägg men iallafall..
Malin bad mig blogga:)
Jag är verkligen glad att jag funnit dig Malin, just busskuren, när jag var påväg hem från stan..
så kommer du&dina kompisar dit, vi började sms:a och kontakten växte mer&mer.
I dagens läge, är jag en fitta mot dig.. ska bättra mig älskade vännen!<3
Jag kan inte förklara med ord hur mycket du hjälpt mig genom tiden vi känt varandra.. Det känns som vi kännt varandra sjukt mycke längre än 1 år, jag hoppas vi kommer hålla kontakten riktigt länge!
jag behöver dig, för att klara mig..
Jag kan prata me dig om absolut allting, fast ibland.. så stänger ja ute allt&alla, pratar inte me ngn om ngt..
ska försöka bättra mig med det oxå vännen, för du förtjänar att veta precis allt!
du förtjänar mer än mig som vän, även fast du säger att du inte gör de, så är de så!
men iallafall, jag älskar dig precis som du är, jag vill att vi håller ihop, länge länge till..
du är min ängel, det bara är så!
jag suger på skriva saker.. fack;/
du vet att du verkligen betyder sjukt mycke för mig syster!
\\ steeekzh

Kommentarer
Postat av: makkie, g

hur fint skrivet som hellst stefaan!

2011-07-14 @ 00:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0