Känns mest som att jag komplicerar allt som jag vill

Vissa saker är lätta att ta för givet.
Speciellt det man har eller människor man älskar och det som är bra i livet.
Det är lätt att man glömmer varandra, det är lätt att man drömmer om annat.
Såna stunder man tvivlar och allting känns skit är det lätt att man glömmer och stanna och tänka efter.
Frågor och svar, finns det någonting kvar, alla dåliga dagar.
Känns det rätt vi två, det vi har, blir det någonsin bra, brinner lågan för svagt?
Vi har nått en punkt där man antingen satsar allt eller bryter helt.
Men jag ger inte upp det vi har, du&jag, det vi byggt ihop, det betyder mer.
Det vi har tillsammans, det är allt jag vet.
Snälla lyssna på mig, förlåt för allt.
Försök och förstå vad jag menar och inte vad jag sa.
Jag vill bara ha dig i hela världen, varför kan inte allting vara bra?
Men jag går vid din sida, genom eld om det krävs för att vi ska få det bra.
Inget runt omkring mig känns lika stort som vi.
Allt dom sagt om dig&mig, allt som vi är och allt vi har.
Allt som vi är och allt som vi var.
Vissa saker är lätta att ta för givet.
Speciellt det man har eller människor man älskar och det som är bra i livet.
Det är lätt att man glömmer varandra, det är lätt att man drömmer om annat.
Såna stunder man tvivlar och allting känns skit är det lätt att man glömmer och stanna och tänka efter.
Frågor och svar, finns det någonting kvar, alla dåliga dagar.
Känns det rätt vi två, det vi har, blir det någonsin bra, brinner lågan för svagt?
Vi har nått en punkt där man antingen satsar allt eller bryter helt.
Men jag ger inte upp det vi har, du&jag, det vi byggt ihop det betyder mer.
Det vi har tillsammans, det är allt jag vet.
Snälla lyssna på mig, förlåt för allt.
Försök och förstå vad jag menar och inte vad jag sa.
Jag vill bara ha dig i hela världen, varför kan inte allting vara bra?
Men jag går vid din sida, genom eld om det krävs för att vi ska få det bra.
Inget runt omkring mig känns lika stort som vi.
Allt dom sagt om dig&mig, allt som vi är och allt vi har.
Allt som vi är och allt som vi var.Vissa saker är lätta att ta för givet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0