4 november - huvudvärk

Sitter med en dryyyg huvudvärk just nu.
Idag har jag städat upp i rummet litegrann men har massa kläder att städa upp men orkar verkligen inte det nu.
Efter middagen for vi på telia och fixade ett nytt simkort till min mobil så vi får se om den fungerar bättre nu.
Har även sett Beck - Levande begravd ikväll, ush så hemsk film! är nog värsta beck filmen jag sett!
Imorgon var det först tänkt att jag och några kära vänner skulle åka buss till Övik och paradisbadet men det blev tillslut inte så. Vi får se om jag åker till stan imorgon istället för på lördag när det är röddag och det mesta nog är stängt! :)
Nu ska jag skriva lite med vänner på msn och lyssna på musik.
Kanske skriver ett inlägg innan jag lägger mig annars säger jag godnatt nu! :)
sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0