4 november - dust in the wind

Idag låg jag kvar i sängen tills klockan typ fyra, ganska skönt faktiskt. :)
Efter det åt jag middag och sen for jag till Expert och hämtade ut min mobil från lagning.
På kvällen gick jag & Minna till Kvantum och köpte godis&läsk.
Sen gick vi till Fredde och var med lite pojkar. Följde med Minna en bit hem och sedan gick jag till tillbaka till Fredde och kom hem därifrån för ett tag sen. :)
Imorgon får vi se vad det blir för något,kanske stan och isf förhoppningsvis hitta lite kläder.
Måste även städa upp mitt rum som är sjukt stökigt.
Med den här låten och lite bilder från kvällen säger jag - godnatt!





anar att rasmus inte vill vara med på bild, och kanske ännu mindre när han sover.. :)

Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' ja de är en väldig tur :)

2010-11-04 @ 11:22:33
URL: http://www.nettys.se
Postat av: FlizanLizan

sv: vare vell haha :P

2010-11-04 @ 13:50:10
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: rasse

men vafan ;o

2010-11-08 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0