27 maj 2010

Har just ätit middag och det har varit sämst blogguppdatering men det är för det har varit så sinnes mycket i skolan!
Idag har jag i alla fall varit i skolan och idag var det matteprov om typ tiopotenser,samband och sånt där. :)
A-delen tror jag gick hyfsat bra men B-delen gick allt annat än bra!
Bara att hoppas på ett G nu innan betygen.. :)
Efter matteprovet var det idrott,fys.. ush kondition är inte direkt min starka sida dock men. :)

Jag har även avklarat sista körlektionen nu och nu är det bara teoriprovet som väntar och det är på onsdag. :)
Ska verkligen klara det men känns inte bättre av att alla typ failar..

Imorgon är det även uppspelning på våran låt på musik och våran låt är den här.

Ikväll blir det Rix Fm festival, blir nog bra dock lite tråkigt med att det är på en vardag men.. :)



I helgen blir det även brännbollsyra! :)

Men nu ska jag gå och fixa mig för rix för Lina kommer till mig kl sex.

Ha en bra kväll så ses vi ikväll på rix. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0