21 maj 2010

Just ätit middag,kycklingsallad var verkligen inte dåligt! :)
Idag har jag varit på skolan men första lektionen var jag inte med på eftersom det var idrott och jag har så jobbigt med allt pollen så istället gick jag och Alexandra en promenad till Kvantum. :)

På lunchen gick vi hem till Robin och han har världens sötaste hundar! Och snart blir det två små valpar till.

På musiken fick vi sluta 40minuter tidigare och det enda vi gjorde var att träna på våran låt som är den här
Efter skolan for jag hem och sen gick jag och träffade Maja och vi gick ut på promenad och sen gick vi och köpte glass på Kvantum.

Ikväll får vi se vad som händer, är hyfsat trött efter en veckas skola och är inte sådär super pigg. :)


Google bild

Kommentarer
Postat av: >> BARAMAJAAS <<

alltså mina fötter efter promenaden ^^

2010-05-21 @ 17:53:42
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: denise♥

kikar in!:D allt bra?:)

2010-05-21 @ 18:53:48
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0