20 maj 2010

Så nu har jag ätit klart.
Igår så var jag på stan med Linnéa och träffade lite folk. :)
Köpte även två linnen. Men inga speciella,bara ett vit och ett rosa.
Direkt efter stan hämtade mamma & pappa mig så for vi till mormor & morfar och hälsade på.

Idag så var det ju skola och eftersom att jag känner av så himla mycket pollen just nu så jag kunde inte vara med på idrotten så jag,Dane,Robin fick istället gå till Statoil,hur varmt som helst.
Plus att vi genade över något vägarbete som var helt lerigt men aja.. :)

Tryck på bilderna för att få dom stora
 Galet varmt..
 Dom stannade och hoppade hopprep ;p


På engelskan idag fick vi bara se film, Ned Kelly tror jag den hette sen slutade vi idag kl 14.10. :)
Då drog jag,Minna,Frida och köpte glass på kvantum och det satt inte fel i det här vädret.


 I tisdags var jag,Maja,Markus,Lina med flera på Kyrkudden och badade och solade.

 
På håltimmen i tisdags,värme!

Kommentarer
Postat av: milia ♥

ääälskar när det är varmt blir på bra hmör .d



p.s du är fin gumman inte jag,

2010-05-20 @ 20:33:49
URL: http://miliahs.blogg.se/
Postat av: linaaa

sv: ihih ,tack detsamma ;)

nejdu, jag har ingen aning faktiskt :/

kram

2010-05-20 @ 21:08:45
URL: http://linaastridkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0