16 maj 2010

Kom nyss hem från Minna.
Vi har varit ett tag på grubbe och träffat lite folk. Sen cyklade hon,jag,Markus ner till stan och har varit där ikväll.
Bilder kommer nog imorgon för jag orkar inte leta upp datasladden nu.

Idag har jag som sagt bakat kladdkaka, och den vart faktiskt bra men dock lite svår att få bort från kanten.
Efter det så följde jag med Mimmi på kvantum där vi köpte dricka & glass och bara satt och snackade.
 vacker bild............

Sen kom även William och Niklas och satt och snackade ett tag.
Efter det for vi hem till Mimmi en snabbis och sedan hem till mig och då körde vi lite moppe vid älven.
Gud så skönt det var att köra när det var så himla skönt väder!

Imorgon ska jag göra hemkunskapläxan som är att laga en måltid,vill inte riktigt veta hur det kommer att sluta.
Ska även försöka städa mitt rum och min toa och verkligen göra en rejäl städning.
Och kanske försöka sticka lite på min halsduk.
Men tvivlar med tanke på att vädret nog ska bli ganska bra imorgon också.
Typ 19grader och sol stod det på vädersidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0