15 maj 2010

Klev upp ur sängen för ett tag sen, gud så skönt med sovmorgon!
Igår så kom Markus hit och vi drog på Ica för vi hade hört att det var billigt godis, men så vart det inte.
Och när vi kom ut från Ica regnade det hur mycket som helst!
Men det spelade ingen roll så vi satt oss på moppen ändå och åkte runt en sväng.

På kvällen så var jag med Maja och vi gick en promenad och träffade Adam & Viktor och sen var vi hemma hos henne och bara tog det lugnt,snackade,satt vid datorn.

Sen kom jag hem vid halv 12 och då såg jag film - Speed hette den.

Den handlade om att en gubbe hade monterat en bomb på bussen dom är på så att dom kör under 50 km/h så exploderar bomben.
Jag brukar egentligen inte gilla såna här filmer men den här var riktigt bra.
Missade tyvärr början.

Idag får jag se vad som händer. Kanske skulle vara med Minna ett tag.
Men ikväll ska vi ha middag här hemma så måste ju i alla fall se till att vara hemma då.

Idag är det ju riktigt bra väder,soligt och allt.
Men nu ska jag gå ner och fixa mig och äta något.
Ha en bra dag allihopa och hoppas ni har lika bra väder som det är här. :)

Kommentarer
Postat av: A.R

SV: Jag stannar nog hemma idag. Det spöregnar ute!



Hoppas du får en bra lördag! :]

2010-05-15 @ 12:44:03
URL: http://mypublicdiary.blogg.se/
Postat av: A.R

SV: Ahh, blir avis! :[

2010-05-15 @ 12:53:07
URL: http://mypublicdiary.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Speed är skit bra:)

2010-05-15 @ 13:36:59
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0