7 juni 2010

Idag har jag varit i skolan för den näst sista vanliga skoldagen i åttan, känns helt otroligt! Känns som att det nästan var nyss jag började i sjuan och var helt ny med skolan. Och nu när vi börjar igen i höst blir vi även äldst på skolan. :)

Fick veta idag på svenskan att jag nog iaf inte kommer sänka mig i betyg på svenskan vilket ändå kändes skönt att höra. Var 1poäng ifrån Mvg på läsförståelse testet som vi fick tillbaka idag, lite surt men..

Efter skolan tog jag moppen till stan och var med Minna,Emil och ett litet tag Markus,köpte en vit mysig munkjacka från bikbok som var på halva priset :) .
På onsdag blir det även klippning och slingning av mitt hår eftersom gårdagens resultat inte vart direkt som jag ville.

Ikväll har jag tagit ut det mesta ur mitt rum förutom typ sängen och även rivit lite tapeter för nu ska det tapetseras och göras om i mitt rum. Och därför hittar jag inte heller min datakabel till mobilen så inga bilder blir det idag heller men det blir någon dag framöver.

Är hyfsat trött nu också så nu ska jag försöka dra mig mot sängen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0