17 juni 2010

Dagens planer vart inte som planerat,hade ställt alarmet på mobilen på halv 11 men låg kvar i sängen tills klockan fyra...

Vid 5 drog iaf jag & Markus till stan och åt på subway och på stan träffade vi även Robin. :)
Efter vi ätit skulle Markus hem så jag stannade och var med Therese ett tag,sen for vi hem till mig och fikade och efter det for hon hem till sig och jag till stan ett litet tag och var med Robin,Dane mfl. :)

Sen for jag tillbaka till Therese på Haga och då var vi ute och chillade.
Sen drog jag och träffade Markus,Jakob på stan och var med dom ett tag och kom ganska nyss hem.:)

Och nu håller jag även på att få damp på att smsen är helt konstiga..

Imorgon får vi se vad som händer, har i alla fall löpträning på kvällen,ojoj..


Sjukt trött tjej & sjukt skabbig bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0