1 juni 2010

Sämsta uppdateringen men har galet mycket i skolan osv.
Har omprov i matte imorgon som jag måste klara, teoriprov för moppekortet.
Torsdag ska mitt so-arbete vara inlämnat, och det vet jag inte riktigt hur det ska gå till.
Fredag har jag läxförhöret om blodet i no som resten av klassen har imorgon men eftersom jag är och gör teoriprovet får jag göra det imorgon.

Ett inlägg om vad som hänt medans jag inte blogg får komma någon gång i veckan. :)

Och uppdateringen ska bli bättre efter allt det här är avklarat.

Idag har jag inte gjort något speciellt, fick städa hela hemkunskapslektionen idag..men fick äta efterrätt sen iaf.:)
På engelskan såg vi klart filmen så vi fick sluta typ 30min tidigare och det är ju vår sista lektion så då for jag hem.
Och tro det eller ej,men hemma hjälpte jag till jätte mycket med maten och nu sitter jag här vid datan.. :)

Men nu snart ska jag ta tag och plugga matte & moppeteori.

 Tavelsjö! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv. så lite så ;p

2010-06-04 @ 23:15:09
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0