29 april 2010

Kom just hem från dagiset, och idag börjar jag känna mig sjuk,ont i halsen,trött och huvudvärk.
Börjar typ bli kär i barnen där och lärarna är supertrevliga och imorgon är sista dagen..
Idag på lunchen drog jag och Nicklas och åt på frasses,bara gott! Och där praoade Habbe och Håkan så vi snackade med dom litegranna.

Markus fick sitt moppekort idag och det gör bara att man längtar ännu mer till sitt eget är klart :)

Men nu ska jag försöka ta tag i teorin och plugga rejält!

Hade inga bilder på kameran sen förut och alla andra bilder är på den stationära datorn men tog några bilder.
Väldigt många fler kommer när jag laddar in från mobilen! :)

   här är min hjälm som jag sa att jag skulle lägga in en bild på.



 blev inget speciellt idag.
                         munkjacka - bikbok
                         linne - gina tricot
                         jeans - gina tricot
                         lite halsband och sånt där från lite olika.


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack:)

2010-04-29 @ 17:21:25
URL: http://danielas.se
Postat av: Victoria ♥

sv: Tack :)

2010-04-29 @ 17:48:21
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0