28 april 2010

Tro det eller ej, men jag hittade kameraladdaren i lådan i bordet som jag har bredvid sängen så nu laddas batteriet för fullt så imorgon så ska det bli bilder! :)

Idag har jag varit på dagiset hela dagen, mysigt som vanligt. Det är skönt och vara där, alla tankar om allt annat försvinner liksom och med alla glada och spralliga ungar runt omkring sig är det inte så svårt och själv skratta och le, rena medicinen om man är inte är på sitt allra bästa humör!

Ikväll var jag och Markus ute och körde moppe ett litet tag, träffade även Anton och Maja då.
Sen for jag och pappa på strömpilen en snabbis och köpte lite saker.

Imorgon är det dagisdags igen, snart slut på praoen tyvärr, trivs mer och mer dag för dag. :)
Och imorgon ska även jag och Nicklas käka lunch på frasses, det är i alla fall planerat det sen får vi se om det blir någon ändring.

Men som sagt, imorgon ska jag börja blogga med bilder för det är så tråkigt utan bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0