26 april 2010

Ikväll har jag typ sovit hela kvällen, helt sjukt vad trött jag varit.
Har varit helt borta och det var som att jag när jag väl vaknat var jag kvar i drömmen, helt sjukt bara. :)
Sen ringde markus och väckte mig vid typ åtta tiden och då drog vi en snabbis på kvantum där vi träffade Mange och Olle så vi snackade med dom ett tag.

Imorgon är det tillbaks till dagiset, mycket skönare än skola vill jag lova och bara trevligt.

Har inte fixat kameran ikväll för jag har ju som sagt sovit hela kvällen, men ska nog leta upp laddaren så den är fixad och laddad tills imorgon och då lär det bli lite bilder.

Men det här blir nog sista inlägget för ikväll så.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0