24 april 2010

Nu ligger jag i sängen och ska nog snart stänga av den och faktiskt försöka ta mig i säng.

Idag hade vi redskap på idrotten, inte riktigt min grej dock.
Och sen var våran no-lektion inställd så det var skönt! :)
På musiken delades vi in i 3grupper och fick spela olika låtar, min grupp fick Welcome to my life - Simple Plan

Efter skolan åkte jag buss med jesper till stan och gick med han ett tag, sen träffade jag även lina och jens ett tag och sen var jag med linnea. :)

Ikväll drog jag och markus till stan och träffade bland annat mathilde och natalie.
Sen vid halv 11-tiden kom vi hem och då såg vi på beck.

Imorgon ska vi till cm och fixa moppen. Kommer bara bli bra! :)
Hoppas på att körtiden blir snart också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0