24 april 2010

Idag har jag varit och köpt moppehjälm, blev en blå crosshjälm med lite svarta,vita och gråa detaljer.
Bild kommer sen.

Jag har tänkt på att mina inlägg knappt innehåller några bilder vilket är hyfsat tråkigt..
Men det ska jag faktiskt bättra mig på för jag ska börja använda min kamera som typ varit så gott som orörd väldigt länge nu, men ska bli ändring på det. Ska leta upp laddaren och sen blir det att börja använda den igen.

Efter moppehjälmen for vi hem och sen for vi och hälsa på mormor och morfar,var faktiskt ett tag sen jag hälsade på dom. :)

Ikväll drog jag och markus på ica och var med dane,olle,fredde. Vi åt glass och bara satt och snackade. :)

Nu ligger jag bara här och lyssnar på musik och skriver med lite folk.
Ska även försöka göra en hyfsat tidig kväll ikväll med tanke på hur sjuuuuuukt seg jag var imorse och hur länge det höll i sig idag.

Får se om jag skriver något mer ikväll, annars så säger jag godnatt nu! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0