16 april 2010

Idag har varit en ganska bra dag faktiskt, var inte med på badet så kom till skolan vid typ 10-tiden sen var det ganska hyfsade lektioner kvar. Efter skolan drog jag till stan där jag först var med jesper ett tag, sen var jag med mathilde & natalie och sen kom det lite fler folk också.
Och ikväll har jag varit på ersboda ett tag men nu är jag hemma igen och markus är här. :)

Imorgon ska jag på stan och träffa amanda,vi träffas alldeles för sällan men imorgon blir det då i alla fall.
Ska även kolla på lite kläder imorgon på stan jag har kollat ut och även ta och bestämma mig hur jag ska göra med mitt hår,beslutsångest..

Men nu funderar jag på att se en film eller något, bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0