14 april 2010

Idag kom markus hem! :)
Träffade han en snabbis på skolan, sen drog vi på stan ett tag och sen hem till mig och åt middag och bara snackade om allt, han har varit borta ett tag nu så. Fick även en wesc tröja av honom :)
Ikväll måste jag plugga på so eftersom det är prov imorgon och har inte pluggat något överhuvudtaget så är väl dags och börja nu skulle jag tro..
Idag innan hemkunskapen cyklade jag,maria,lina till kvantum och köpte mjukglass, årets första tror jag, iaf för mig. :)
Sen cyklade vi rekordsnabbt tillbaka till skolan, blev lite sena men aja.

Imorgon är det bad på skolan, känns inte direkt taggat menmen. Jag är säääämst på att simma så.
Men engelskan imorgon går bort för att det ska komma någon och snacka om hjälmar typ så, skönt det iaf!

Ska försöka dra mig mot so-boken nu och plugga,suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0