12 april 2010

Hemma från skolan nu då.
Känns som att dagen ändå gått hyfsat bra med tanke på att det var första dagen efter lovet.
Vi hade slöjd idag där jag ska sticka klart med halsduk men självfallet hade jag glömt ta med mig halsduken så den låg kvar hemma men då får jag helt enkelt jobba igen det här hemma.

Nu sitter jag och fikar mackor och juice och snart ska jag se sista avsnittet på solsidan som jag missade på tv.
Idag ska jag även försöka orka med att jobba hemma med matten med tanke på att jag ligger lite efter och inte direkt är den mest snabbtänkta på matten.

Orkar inte lägga in någon bild i det här inlägget men det kommer bli mer bilder och mer "seriöst" när jag fått min design på plats och allt sådant. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0