12 april 2010

Nu har jag ätit middag och sett på solsidan...igen, älskar det! :)
Snart blir det att dra ut ett tag, får se hur det blir med det där att ta tag i matten om jag känner mig själv så kommer det bli som vanligt - jag gör det någon annan dag. Är fan expert på att skjuta fram saker menmen.

Jag satt och kollade i en kalender och såg då hur kort det faktiskt är kvar tills det är sommarlov plus att det är veckor som inte är vanliga skolveckor - temavecka,prao osv. :)
Känns som mycket längre än vad det faktiskt är.

Idag på klassrådet satt vi och pratade om våran klassresa som vi planerat för nian.
Vi har sålt kakor och inget mer så frågan är hur långt vi kommer på det.. :)
Vi pratade om att vi måste ta tag i det här nu för att kunna få ihop pengar och ta oss någonstans så vi får väl se vart det blir vi kommer oss och om vi överhuvudtaget kommer kunna ta oss någonstans.

Men nu ska jag stänga av datorn och dra mig utåt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0