1 maj 2010

Ikväll har jag varit och ätit med familjen, riktigt gott.
Sen åkte jag och Markus moppe runt typ hela stan, var ute ett bra tag. Vart även stoppade av polisen men det var ju bara en rutinkontroll så allt gick ju bara super!

Vid halv elva drog jag hem till William på ersboda och var med William,Niklas,Dane,Mange,Olle,Stefan.
Bara trevlig kväll.
Halsontet är lite bättre, eller så är det för att jag helt enkelt inte tänker på det. :)

Imorgon får vi se vad som händer ska i alla fall och äta middag på ersboda imorgon sen får vi se vad som händer.

Men nu ska jag börja dra mig mot sängen och försöka vila så att jag blir frisk!

Hoppas att alla haft en trevlig valborg! :)
Blir inget mer inlägg ikväll.




Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv. hah tack tack! :)

2010-05-01 @ 09:22:55
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

tack tack!

allt bra md dig? :P

2010-05-01 @ 10:48:50
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0